CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Monday, January 3, 2011

wahhhhhhhh!! abg ben jadi follower aku.. seronoknyer..

hehehehe... seronoknyer..
oit cik teha.. tak menyempat..
kok ye pown bagilah salam dulu ke..
hehehe..
nak bagi salam lah ni..
assalamualaikum, salam sejahtera and salam satu malaysia to all readers..
hari ni aku agak teruja..
sbb?
sebabnye bila aku buka je blog, aku tgk follower aku dah bertambah kepada 45 olang..
and orang yang ke 45 tu adalah bro ben ashaari..
sejak sekian lama aku menunggu.. akhirnya penantian aku tak sia2..
aku menulis dalam blog ni sambil tersenyum gumbira..
muahahahaha..
thanks abg ben.. coz jadi follower budak baru belajar nak jadi blogger ni..
kalau korang nak tahu blogger abg ben ni tersangatlah femes
coz, bila aku blog walking je, semua blogger akan ada cakap sal abg ben ni..
so.. tak nak cakap banyak lah..
coz hati sedang berlagu riang..
hehehehehe...
thanks bro ben..
hehe..
bubye...

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz