CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Wednesday, December 15, 2010

saja nak conteng2... ikut ape je yang terlintas di fikiran aku..

salam dude...
bila keboringan ku melanda..
aku pown keluar lah jalan2..
sekarang plak aku upload aku punya blog kat cc.. 
huhu...
bila boring kat mana2 pown jadi kan..
so, aku nak citer...
yng aku ni malas sngt...
oh my god...
pemalasnye aku..
hehe...
nope lah...
malas bab lain k..
iaitu malas bab nak kerja ni..
aku tngok kawan2 aku even cuti semester tak adalah lama mana pown..
tapi still nak keje..
rajin nye kwn2 aku ni...
takpelah.. aku pown ada plan nak keje gak.. tapi untuk kuarkan kereta lah..
sbb sekarang aku ngah plan nak amik kereta...
gatal... orang ada kereta.. aku pown nak kereta gak...
takpelah.. sekurang-kurangnya aku tak adalah menyusahkan orang lain..
hasil titik peluh aku sendiri kan..
so. start semester depan aku akan keje sambil study.. 
untuk tambah duit poket aku..
tak adalah aku nak menyusahkan mak ayah aku kan...
hehe... pas ni boleh lah aku kuar naik kereta... 
bestnyer.......!!!!!
k lah.. tu je aku nak citer...
bubye...
mmmuwaaahhhxxs..!

glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz