CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Wednesday, December 15, 2010

berfoya2 bersama kawan..

assalamualaikum..
sory..lambat cikit update blog pasal ni...
hari isnin baru ni, aku keluar berfoye2 dengan kawan2 baik aku...
dah agak lame aku tak jumpa diorang..
dari aku tamat form 5..
lbih kurang dah tiga tahun 3 tahun aku tak jumpa..
rindu nye tak yah cakap lah..
mang rindu habis..
rasa mcm nak masuk sekolah balik..
rindunye kat kwn2...
rindunye kat cikgu..
so, aku malas nak membebel panjang2..
korang layan je lah picture2 ni k...
yeah.. ini dia geng cinderella ronggeng..
haha... best lepak ngan diorang ni... 
sgt2 happening..
after that.. ikteorang g melalak..
tak dapat masuk mentor, kiteorang karaoke jamban je..
haha.. tapi sngt2 having fun lah ngan diorang..
merepek2 je nyanyi..haha



dah puas melalk.. kiteorang pown haus giler..
sampai dah tak de sore..
haha..
ape lagi 
kiteorang pown g lah minum2 and makan2..




tekak pown dah lega..
perut pown dah kenyang..
kiteorang pown g lah duduk2 ambil angin kat dataran..
tengok gelagat manusia..
haha..






hehe...
posing time..
tu je aku nak share..
aku nak bgtahu..
mang sngt2 seronok lah dengan kamu semua..
hope next time boleh hang out lagi..
bye semua..


glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz