CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Thursday, December 23, 2010

demam owh demam

assalamualaikum..
dah agak lama aku tak menulis...
seminggu rasanya..
aku betul2 tak larat..
demam aku teruk betul..
aku sampai tak tahan dah..
yang aku geram tu.. malam je dia buat demam teruk.. panas sangat and menggigil badan aku..
ditambah dengan batuk, semput..
pakej lengkap la aku cakap...
semua ada...
dah 3 kali aku pergi klinik..
klinik kerajaan...klinik swasta...
tadi aku pergi klinik lagi.. aku kena masuk air..
badan aku kurang air..
sbb kurang minum air..
tapi nasib baik just demam.. tak suspek denggi..
alhamdulillah..
tekak aku bengkak kedua-dua belah..
ada jangkitan kuman lagi tu...
aduhai..
selagi tekak aku tak baik..
selagi tu lah demam aku tak baik..
pegawai perubatan tu cakap makan aiskrim untuk kurangkan bengkak tu..
tapi setahu aku kalau orang demam tak boleh makan aiskrim..tapi rupanya boleh..
please doakan saya supaya cepat sembuh... saya tak nak sakit ni ni berterusan.. dah tak larat dah..
kesian kat nenek aku... sepatutnya aku yang jaga dia.. tapi terbalik pula...
sanggup nenek aku datang rumah aku untuk jaga aku...
terharunya aku..
terima kasih opah...
wassalam
bubbye...

glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz