CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Friday, December 24, 2010

lelaki ini memang celaka...!! what the fuck

assalamualaikum..
hari ini saya buka lah fb..
so buka lah satu link ni kat fb..
the first thing yang terlintas kat kepala otak aku ni.. sial punye jantan..
aku malas nak cakap banyak..
korang baca je lah perbualan kat bawah ni k..
mang celaka..
buat sakit hati je...








to girl.. be careful okay...
jangan kerana duit dah buta dah mata tu...
kalau aku dapat jantan tu. aku potong je dia punye tut tu..
biar mampos...



glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz