CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, April 30, 2011

lama tak nampak

hye.. salam semua..
teha letih sngt hari ni.. bukan letih buat keje.. tapi letih sbb hati ni sakit.. mata dah letih keje menangis je..
tapi nak buat mcm ne? dalam setiap hubungan pasti akan diuji and dilanda dengan dugaan..
tadi nak study.. {plan}
lastly, watch movie with my housemate .. last day dia kat rumah sewa.. coz, all of us will leave that house because of the owner...sikap nye yang sngt menjengkelkan..
malas nak citer.. biar lah kami je yang tahu..
{back to my problem}
dulu dia yang sgt penyayang.. kalau merajuk.. pasti akan dipujuk.. indahnya rasa..
tapi bila dah lama2, kalau merajuk, xde masa nak layan..
kalau dulu, bila gaduh, tak de pun nak kuarkan kata2 yang tak elok.. tapi sekarang... hurmm..
betul ke, makin lama kita menjalin kan hubungan akan menjadi smkin hambar..?
bukan ke sepatutnya makin lama menjalin hubungan makin saling memahami and saling sayang..
dah tak larat nak menangis.
dah tak kuat nak mengharap agar hubungan ni kembali pulih an kekal..
kerana masing2 dah berubah..
mungkin kerana sikap aku dia berubah.. itu silap aku..
aku tahu bukan mudah untuk memaafkan.. tapi aku dah minta maaf.. sukar untuk dia memaafkan aku..
bukan ke kalau kita sygkan seseorang, kita akan mudah untuk memaafkan orang yang kita sayang kalau dia buat salah kat kita.. mungkin ini pembalasan yang harus aku terima atas kesalahn aku.. padan muka aku..
hahahaha.. huhuhuhu.. {dah nak gile... kejap ketawa and kemudian menangis}
aku tahu aku yang bersalah.. tapi tolong lah maafkan aku..
satu yang ku pinta..
maafkan aku sebelum apa2 terjadi pada aku.

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

1 comment:

  1. apa kes ni cik fateha...sabar ya.dugaan dlm hubungan..kadang2 ada pasang dan surutnya...

    ReplyDelete

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz