CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Tuesday, January 4, 2011

teha penat sangat hari ni..

assalamualaikum....
ape khabar semua...?.. hope korang semua sihat lah yer...
kamu semua nak tahu tak..? nak3...(gaya upin ipin bercakap)
kalau yang tak nak tahu tu, tutup mata jangan bace entry ni k.. bace entry cik teha yang lain...
cik teha just nak meluahkan perasaan pada diari maya cik teha ni..
hari ni aku rasa teramat letih..
bangun seawal pagi and start buat keje umah...
biasa lah.. sapu sampah, basuh baju, sidai baju, kemas dapur.. kemas kawasan luar rumah...
normal.. tapi yang membuatkan aku tersangat lah letih bila budak kecik yang mak aku jaga tu, ade kat umah ni..biasa lah.. dah start sekolah, mak dia pon hantarlah anak dia kan umah kami.. mak nye seorang warga pendidik.. bahasa mudahnya seorang cikgu lah kan.. (takut ada yang tak paham warga pendidik tuape pulak lah ka.. susah pulak kan nanti nak kena buka kamus pula bila baca entry cik teha ni)
nama dia zikrillah... si zikrillah ni pula dah pandai meniarap.. so, memang haru lah rumah dibuatnya..
nak pulak dia dah pandai makan, tapi makciknye tu lupa bagi kat kiteorang makanan dia..
ape lagi.. mengamuk lah si kecik tu
lepas tu... time nak tido, dia punye lah mengamuk...kiteorang pown tak tahu dia nak ape?
sbb sebelum ni, kalau dia mengantuk and nak tidur, letak je dalam buai, tidorlah...
kali ni dia tak nak... aku yang pening ngan kerenah dia..
pas tu, masa mak dia nak amik dia, mak dia cakap, sekarang kalau dia nak tidur nak kena orang ada kat sebelah dia.. nak kena dodoi lah tu...alalalala.. manje gitu..
patut lah dia mengamuk sakan time dia nak tido..
selalunye, pas zohor aku tidur... tapi hari ni aku tak tidur sebab kena tolong ummi aku ajar budak2 mengaji..
huhu.. and sekarang aku tersangatlah penat and tersangatlah mengantukkkk...
huhu.. cik teha ingat nak tidur awal lah malam nii..
okay.. tu je cik teha nak cerita...
bubye..


p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz