CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, January 8, 2011

kakak, belikan kita laptop mainan.. nak buka fesbuk

assalamualikum salam sejahtera and salam satu malaysia..
aku sebenarnya menulis entry ni sambil tersenyum.. lawak lah adik aku ni sorang.
hebat betul penangan facebook ni.. sampai adik aku yang kecik yang baru umur 6 tahun tu boleh cakap mcm tu kat aku..
kakak, belikan suraya laptop mainan, suraya nak buka pesbuk..
dah lah sebut facebook jadinya pesbuk..
lepas tu tak boleh blah nak laptop mainan plak tu..
tergelak aku dengar bila dia cakap mcm tu kat aku..
hahaha.. lawak2...
kalau orang yang tak ada facebook tu, mesti orang akan anggap dia buta it and tak tahu perkembangan semasa dunia ni yang sedang tersebar luas..
boleh diakatakan setiap orang ada facebook..
sampaikan ada kawan saya yang ank dia baru lahir pown, teruskmak ayah dia buatkan dia facebook..
padahal budak tu tak tahu ape2 pown kan..
haha.. kelakar2.. dunia dunia..
hehe..
okay lah.. ni je untuk entry kali  ni..
bubye semua...


p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

4 comments:

  1. anak2 buah kita kat rumah pun gitu..aiyoo..

    ReplyDelete
  2. ala...biase r tu...budak kecik sekarang pun da advance

    thanz dtg blog sy...sy da follow awk =)

    ReplyDelete
  3. ayah aku yg tua pon ada fb tau...dia dok men poker...

    ReplyDelete
  4. @edy
    hehe.. kalau ayah tak kesah lagi..
    ni adik saya yang umur 6 tahun tu..
    cakap facebook pun tak betul lagi..
    facebook jadi pesbuk..hehe.. lawak je

    ReplyDelete

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz