CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Friday, January 7, 2011

hidup ni sering dilanda masalah

assalamualaikum salam sejahtera and salam satu malaysia to all readers..
hurm.. sejak2 akhir ni hidup cik teha ada je masalah.. lepas satu2 masalah menimpa hidup cik teha..
dah selesai satu masalah, datang lagi satu masalah...
kenapa eak...?
pernah aku menyalahkan tuhan atas setiap masalah yak melanda hidup aku..
bila kau tengah betul2 kecewa, aku mcm hilang pedoman..
ummi aku marah bila aku jadi mcm tu..
pernah aku cakap pada ummi aku..
`Umi ALLAH tak sayang akak ke? sebab setiap kali akak doa, ape yang akak doakan tu tak pernah makbul.. ALLAH tak dengar ke doa akak..?
kadang2 aku terfikir, terlalu banyak kah dosa aku sampai tuhan tak dapat nak makbulkan doa aku..
lepas tu nanti mak aku marah..
kenapa mesti kita salahkan tuhan..
setiap ape yang berlaku pasti ada hikmahnya..
tuhan buat macam tu sebab nak uji kesabaran kita nad nak lihat sejauh mana keimanan kita..
berdosanya aku kerana menyalahkan tuhan bagi setiap masalh yang melanda hidup aku..
berdosanya aku kerana menyalahkan tuhan sebab tak makbulkan setiap doa ku..
ya allah.. ampuni aku...
aku hanya insan yang lemah yang tak lepas dari melakukan slah dan silap...

p/s-->> setiap masalah yang datang tu pasti ada jalan penyelesaiannya..
            jangan sesekali menyalahkan tuhan dalam setiap ape yang berlaku..
            setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..
            menulis sambil mengingatkan diri sendiri..
okaylah.. sekian saja untuk entry kali ni..
jumpa lagi di next entry okay..
bubye semua.


p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz