CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Monday, January 10, 2011

berakhir sudah hubungan aku dengan dia

assalamualaikum salam sejahtera and salam satu malaysia to all readers..
tajuk kat atas tu dah cukup menggambarkan perasaan aku..
sekarang aku sedih sangat..
hubungan ni hanya kekal selama 1 tahun 11 bulan sahaj..
lagi sebulan nak genap 2 tahun..
dia lelaki terbaik yang pernah aku jumpa..
yang boleh bertahan dengan aku selama hampir dua tahun..
terlalu banyak aku uji dia, terlalu bnyak aku main dengan perasaan dia, and terlalu banyak aku cabar ego dia..
and hasilnya, hubungan aku berakhir dengan tangisan..
sedih?.. ya memang sedih..sedih sangat..
tapi ini semua ujian untuk aku.. aku kena terima,. aku kena redha..
ya allah, aku yakin aku kuat untuk tempuh ujian ni..
ya allah, andai dia untuk aku, walau sejauh mana pun kita terpisah pasti akan bersama kembali..
aku yakin padamu ya allah..
ini takdir hidup..ini jalan yang aku kena tempuh..
aku terima ya allah...
kenapa kau tak nak mengaku yang kau dah ada yang lain..
perasaan aku tak pernahmenipu..dua tahun kita couple..setiap mimpi aku benar2 terjadi..
tapi kau masih mahu menipu aku..
kenapa aku dipertemukan dengan kau..
ya... benar.. allah akan temukan kita dengan orang yang salah.. tapi yakinlah satu hari nanti kau akan dapat yang lebih baik..
terima kasih,kerana hadirkan perasaan mcm ni dalam diri aku..
mulai hari ni, aku kautak ada ape2..
dan aku doakan kau dia bahagia..
doa ku sentiasa mengiringi perjalana kau..
semoga kau bahagi..
mungkin ada kebahagiaan dalam perpisahan kita ni...
warmly regards from me to you..
bye..

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz