CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Monday, December 6, 2010

salam maal hijrah

assalamualaikum
saya nak mengucapkan salam maal hijrah kepada semua teman2 ku yang beragama islam
tak sangka kan..?
pejam celik pejam celik
sekejap je dah masuk tahun baru..?
mcm ne kawan2?
azam untuk tahun lepas dah terlaksana kesemua?
lau belum jangan stress k..
cuba lagi pada tahun baru...
banyak kan muhasabah diri..
pikir kenapa azam aku tak terlaksana sepenuhnya..
saya tak sangka sempena nak sambut tahun baru ni, aku ngan boyfriend aku dah clash..
sungguh.. bagi aku satu tamparan hebat dalam hidup aku..
pakwe yang aku sanjung, yang aku syg, terlepas juga dari hidup aku..
tapi, bila pikir2 balik semuanya salah aku.. 
dua tahun dia bertahan ngan aku..
banyak peluang yang dia bagi untuk aku perbaiki diri..
tapi aku tak pernah gunakan peluang yang ada dengan sebaik2nya..
aku terlalu ego.. tinggi melangit ego aku..!
tapi azam aku untuk tahun baru ni, aku akan berubah..
aku dah tak nak ego2 ni..
bagi penyakit je kat kita..
penyakit hati..
teruk lau ada penyakit hati ni..
aku akan berusaha untuk dapatkan balik pakwe aku..
aku nak berubah..
aku terlalu syg kat dia... 
terlalu syg..
k lah.. 
dah tak nak sedih2..
tapi aku akan gunakan D.U.I.T untuk pikat balik hati dia..
nak tahu duit tu ape?
D- doa
U-usaha
I-ikhtiar
T-tawakkal..
ok lah kawan2, itu saje untuk kali ni punya entry..
mari sama2 kita baca doa awal tahun dan doa akhir tahun...
k lah..
assalamualaikum kawan2..

glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz