CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Monday, December 6, 2010

aku bukan siapa2..

semalam hubungan aku dengan kekasih hatiku telah pown berakhir..
terluka giler hati aku..
dia dah jumpa dengan orang yang dia syg..
mungkin perempuan tu lagi baik dari aku..
aku benar2 kecewa..
disaat aku ingin berubah and baiki hubungan ni semula,
dia pown telah tawar hati ngan aku..
2 tahun aku bersama ngan dia..
bnyk kenangan aku ngan dia..
pahit manis..suka duka..
tapi putus juga..
hancurnya hati  aku ya allah..
ape yang harus aku buat..?
aku betul2 sygkan dia..
aku akan tetap tunggu dia..
walau ape pown yang berlaku..
dia tetap dlam hati aku..
aku takkan buang kau dari hati aku..
aku takkan padam gambar kau dalam blog aku..
akan aku simpan kau didlam hati aku..
jika satu ari t, hati kau kecewa ngan dia,
carilah aku.. aku tetap tunggu kamu..

glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz