CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Thursday, December 9, 2010

maher zain..

aku suka sangat dengan penyanyi yang nama dia maher zain  tu...
lagu2 dia sngat menyentuh kalbu ku..
pernah aku menangis dengar lagu dia .. 
lagu alhamdulillah and juga insyaALLAH..
sngat ada kena mengena lah sikit dengan kehidupan aku..
semua lagu2 dia aku sngt suka..
masa aku mula2 tngok dia.. wow..
tersangatlah handsome nye..
oh my god, aku jatuh hati..
bukan setakat lagu dia..
tapi dengan orang2 nye sekali..
hehe..
biasa lah perempuan lau dah tengok lelaki sekacak n sehandsome maher zain tu..
mesti cair punya lah...
tapi dah ada isteri lah babe..
frust menonggeng..
pas tu aku pk, lau dapat suami mcm dia, mesti anak2 pown comel and hansome mcm maher zain..
comel mcm aku, hansome mcm maher zain...
ha sudah... angan2 mat jenin betulaku ni kan..
mampus aku lau my bucuk my syg bace ni, 
mesti dia merajuk..
sory... tapi orng minat giler kat dia..
lagu dia pown best..tak jemu lah dengar..
dengar ulang2 pown best..
cara dia menyampaikan dakwah melalui lagu2 dia, mang gua salute habis ah.. 
tngok jelah fan dia berapa ramai..
credit to brother maher zain..
you are the best lah bro..
hope you`ll success..
lagu open your eyes menyedarkan kita betapa besarnya kekuasaan allah..
`open your eyes, and hearts and minds..
if you just look bright to see the signs..
we cant keep hiding from the truth..
let it take us by suprise.
take us in the best way (allah)
guide us every single day..(allah)
keep us close to you..
until the end of time..`
tu sedikit daripada lirik lagu open your eyes..
always be there pulak mengajar aku bahawa kalau kita ada ape2 masalah
pada allah kita minta tolong..
betapa besar kekuasaan allah..
tapi  janganlah bila kita susah je baru kiat nak cari allah..
"so when the times gets hard.. 
theres no way to turn.. 
as HE  promise HE always be there..
to bless us with HIS love and mercy 
coz..as HE promise HE always be there..
HE`s always watching us, guiding us..
and HE knows whats in all in our heart..
sO when you lose your way..
to ALLAH you should turn 
as HE promise HE always be there.."
menarik kan..
lirik dia amat menyentuh kalbu..
so, moral of the story, 
amik nasihat yang terkandung dalam lagu2 maher zain..
bukan tergila2kan dia yang handsome tu je..
lagipown dia hak milik terpelihara isteri dia..
hehehe..
bubye..

glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz