CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, December 11, 2010

life must smile always

entry aku kali ni berkaitan dengan hidup aku lately...
lately.. hidup aku dah mcm tunggang terbalik, haru biru... hancur hati aku..
kesian aku...
lately my honey bunny sweety dah tinggalkan aku..
hidup aku dah mcm ape ntah..
dengan tak ada selera nak makan..
nak tido tak boleh..
everything aku buat ada je benda yang tak kena..
gelisah je..
dah mcm ape dah hidop aku bila dia ucapkan kata keramat yang aku tak nak dengar dari mulut dia
iaitu perkataan putus..
aku amat sayangkan dia..
sayangkan hubungan ni..
everything aku buat, dia mesti ada dalam hati aku..
mesti akan terbayang wajah dia yang manis tu..
aku tak tahu nak wat ape lagi..
aku dah berusaha pujuk dia,.. tapi dia tetap tak nak..
so, aku dah tak boleh nak wat ape..
aku pown amik oendekatan untuk tak nak ganggu hidup baru dia bersama dengan orang yang dia sayang.
so, aku hanya berdoa.. kalau dia jodoh aku, maka KAU deekatkanlah..
kalau dia bukan untukku, KAU lupakan lah dia dari ingatan aku and jauhkanlah dia dari aku..
so, aku pown senyum je memanjang untuk mengubat hati aku yang dah terluka ni..
even kita dihadapkan dengan dugaan yang amat berat, kita kena lalui nye dengan tabah n senyuman..
kerana, ALLAH kan sentiasa menguji setiap hamba2 NYA..
so, redha and terima semuanya dengan hati yang terbuka.. 
and hadapinya dengan senyuman..
so... senyum..
chill babe.
no one in this world yang tak ada masalah kan?
so, chill and smile always..
dalam hidup ni tak lari and tak terlepas dari masalah..
kalau adajodoh aku dengan dia, adalah..
kalau tak ada aku terima.. mungkin satu hari nantiaku akan jumpa yang lagi baik dari dia  
and dapat terima aku seadanya, baik buruk aku..
tak perlu aku meratap menangis dengan ape yang dah terjadi..
orang kalau dah tak sudi, macm2 alasan yang akan dia bg lau kita cuba pujuk dia pown kan..
lau dah tak sudi, pesal nak terhegeh2 kan..
biarlah dia..



glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz