CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Thursday, December 2, 2010

khas untukmu..

maaf.. aku bukan mencari yang sempurna..
tapi cukuplah bgiku seorang lelaki yang beriman..
seorang lelaki yang menyayangi kedua ibu bapanya..
seorang lelaki yang mencintai wanita bukan kerana nafsu..
seorang lelaki yang menjaga waktu solatnya..
seorang lelaki yang sentiasa mentaaiti allah dan rasulnya..
aku mengerti..
tidak semua manusia sempurna diatas muka bumi ni..
aku inginkan lelaki seperti itu kerana..
supaya dia boleh membimbing aku kejalan yang benar..
supaya dia boleh menegur and mengingatkan aku bila aku salah..
aku nak lelaki yang boleh mengawal nafsunya kerana aku tak nak kau dapat aku dengan cara yang tak betul
jodoh ni terbahagi kepada 3.
yang pertamanya.. jodoh dari syaitan..
berkenalan, berpegangan tangan dan terus buat maksiat
akhirnya mengandung...
baru menikah..
yang keduanya..jodoh dari jin..
berkenalan...
lelaki tu suka kat seorang perempuan..
tapi perempuan tu tak sukakan kepada lelaki tu..
lelaki tu bomohkan dan sihirkan perepuan tu supaya lelaki tu suka kan perempuan tu
dan akhirnya menikah..
dan yang ketiganya.. jodoh dari allah..
berpandangan mata..terus menusuk ke kalbu..
lelaki tu terus meminang perempuan tu
dan perempuan tu terima pinangan tu..
dan akhirnya menikah..
insyaALLAH berkekalan hingga ke akhir hayat..
dan itulah yang dinamakan syurga cinta...
abg, syg syg abg... sebab tu syg tak nak kita wat maksiat..
kita saling syg..
kenapa perlu abg dapatkan syg dengan cara yang salah....
sebab syg syg abg lah syg nasihatkan abg..
syg tak nak abg kiss2 syg...
tapi abg merajuk..
abg.. lau kita dah kawin nanti, sah suami isteri.. 
bukan setakat kiss... mcm2 lagi kita leh buat..
ape yang perlu abg buat sekarang..
bersabar.. and bnyak dekatkan diri pada allah..
abg, berpeganglah pada kata2 ni..
lau jodoh kita ada, ingatlah walau kita berada dimana pown, walau sejauh mana kita terpisah..
kalau ALLAH kata jodoh antara kita ada, 
maka kita akan tetap bersatu..
jika benar cinta itu buta.. butakah mataku...
berkali terluka masih jua ku menunggu..
apa yang kuinginkan.. cuma kejujuran dalam perhubungan... 
jika itu tiada.. apalah ertinya..
penantian ini hanya sia2....
 abg... bukan syg tak boleh diajak bergurau..
tapi berguarau biarlah berpada2...
kissing is not a joke...
kita bergaduh hnya kerana kiss je tau..
susah ke nak ikut syarat syg...
`no more kisses at the end of conversation'
i love you..
itu yang abg kena wajib tahu...
bubbye..


glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz