CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Wednesday, December 1, 2010

azam dan cita2 aku...

pelik je aku ni..
tak pernah dibuat orang..
ade plak tetapkan azam pada akhir tahun..
orang lain tetapkan azam pada awal tahun yang kita tetapkan azam pada akhir tahun..
tapi takpe.
yang penting aku bahagia...
firstly aku berazam nak jadi hamba ALLAH yang mentaati semua suruhannya dan meninggalkan segala larangannya...
aku berazam nak jadi anak yang solehah..
anak yang mentaati kedua ibu bapa..
aku nak berjaya dalam hidup dunia and akhirat..
aku nak jadi kakak yang baik and kakak contoh pada adik2 aku..
aku nak berjaya dalam pelajaran aku..
nak dapat ijazah aku..
nak kerja bagus2 supaya dapat bantu family aku..
nak jadi remaja muslimah yang sejati..
cita2 nak pakai tudung labuh..
hehe.. insyaALLAH..
nak ada hanfone varu..
nak ada rumah sendiri..
nak ada kereta sendiri..(tapi kena amik lesen dulu)
yang penting nak jadi booduck baik..
hehe..
banyak lagi sebenarnya..
tapi otak dapat ingat yang ni je..
hehehe.. bubyye..


p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz