CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Tuesday, November 16, 2010

SEDIH

Tetiba hati aku rasa sedih sangat malam2 raya ni.. and tanpa aku duga,  aku menangis... menangis semahu2nya.. aku tak tahu kenapa.. tapi aku dapat rasa yang ada yang kurang dalam hidup aku.. seorang yang aku telah lepaskan dia untuk kebahagiaan dia and demi masa depan dia.. aku teramat rindu pada dia... tak lekang dia dari fikiran aku.. dia sentiasa ada dalam hati aku.. aku rindu dia....... tersangat rindu sampai aku tak tahu nak ungkapkan mcm ne.. hanya dapat diungkapkan dengan tangisan kerinduan di malam2 raya ni.. air mata nilaju plak mengalir malam ni.. mcm tak nak berhenti plak.. kenapa mesti jadi mcm ni dalam hidup aku..? aku sebenarnya dalam dilema masa buat keputusan tu... antara family dan kasih... aku tak sanggup nak lepaskan dia.. aku teramat  sayang pada dia.. tak cukup untuk aku luahkan dengan kata2 sahaja tahap kerinduan aku ni...dah rindu tahap giler vavi ni... aku tak tahu nak wat pe.... hanya tuhan je yang tahu perasaan aku kala ni... yaALLAH, kau jadikanlah dia seorang yang baik budi pekerti... aku akan sentiasa ingat dia dalam doa aku... semoga kau bahagia sayang.. semoga kau menjadi insan yang berguna.. aku sayang kamu sangat2.. itu yang aku nak kamu tahu ye sayang... semoga satu hari nanti kau kenal sape aku ye sayang.... kita pasti akan berjumpa.... aku yakin itu...

wassalam=(


p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz