CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, November 13, 2010

orang yang saya sayang and saya cintai...

firstly orang yang aku syang ialah my father and my mother...diorang yang bnyak berjasa pada aku.. dari kecil and sampai lah aku besar ni....ya ALLAH... kau peliharalah mereka and lindungilah mereka sebagaimana mereka memeliharaku dari kecil...umi.. abi.. kakak sayaaaaaaaaaaaaang umi and abi.. tu je yg kakak nak umi tahu...

secondly my adik-adik...hehehe..actually tak semua ni.. adik beradik aku 10 orang semua sekali..7 girls and 3 boys... and aku adalah kakak yang sulong... actually aku amat tegas ngan adika aku...maybe diorang anggap aku garang but actually i love them very much...tegas dalam certain part je..

yang ketiga actually sayang saya lah.. my boy.. tapi picture dia tak ada dalam simpanan la plak...but my boy very love naruto...so i letak gambar naruto kesukaan dia... my boy`s name is muhammad safiuddin bin mohammad sapri... love him damn much..hehe..

lastly.. my beloved friend...hehehe... guys... i love and miss you all like crazy babe...hehehe... mwwwaahhxxxs...bila lah dpat jumpa lg.........msti besh sgt kan.... love ya.....

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz