CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, November 13, 2010

FRIEND



friend.. just a simple word... but give us a lot of meanings... right? saya ada kawan2 .. ramai....tapi ada kawan yang boleh buat kita gembira and ada kawan yang boleh buat kita sakit hati...our life will be so happy if we have a lot of friends... our life full of happiness , laughter, and whatsoever... saya pernah ada kawan yang tikam belakang saya... bermuka dua.. depan cakap lain and belakang cakap lain... kawan yang mcm tu kita tak payah layan sgt... just kwn gitu2 je... alhamdulillah saya bersyukur sgt coz saya ada kawan2 yang ada bila saya menangis and bila saya ketawa.. kawan yang ada bila kita susah and senang kita boleh panggil sahabat... tapi tak ramai kawan yang macam tu.. ada segelintir je kat dalam dunia ni...ada juga ornag yang tak tahu makna persahabatan tu... kawan je pandai tapi tak pernah nak menghargai hati kawan2.... tak pandai nak jaga hati kawan2.. berkawan untuk kepentingan diri sendiri je.. bila susah cari kawan.. bila senang lupa kawan yang dah banyak tolong kita.... sedih bila ada kawan yang macm tu... minta lah dijauhkan dari dapat kawan yang mcm tu.. huhu... saya ada kawan yang menjadi pendengar setia saya iaitu my mom.... she is wonderful woman in my life... tak pernah lepaskan tangan saya bila ada dugaan yang melanda diri saya.. saya sayang sgt kawan2 saya....
kepada semua yang mempunyai kawan2.... hargailah persahabatan yang korang ada k... bila kita susah, famila and kawan2 lah yang akan tolong kita dalam dunia ni... kalau korang tak ada kawan dalam dunia ni.. korang tersangatlah rugi.... kerana tali persahabatan adalah sesuatu yang sangat indah dalam hidup... friendship is more important than wealth in the world....kerana persahabatan yang akan mewarnai and menceriakan hidup kita...
saya sayang kawan2 saya....syafiqa supa, jannah tajuddin, pika mahat, nanie suryani, asya mazlan, aminah khalid, helmi hassan salleh, fahmi rashid, leyli,
and to all my friend....  i loooooooooooovvvvvveee you all.... you all make my life full of happiness...

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz