CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Thursday, July 19, 2012

Sabtu 21 Julai 2012, 1 RAMADHAN 1433H

Ha... korang korang korang mesti dah nampak tajuk aku tu kan
so... kalau ade yang tanya ade ape ngan hari sabtu tu?
korang rasa aku patut bagi apa kat diorang..
tangan ke kaki?
hahahaha.. amboi.. takdelah.. aku gurau je..
puasa tau semua..
sabtu ni dah start puasa.
esok dah start terawih..
bestnye...
woohoooo..
aku rasa ramadhan tahun lepas baru je berlalu... sekejap je masa terus berputar meninggalkan kita
tak sedikit pun menunggu kita.. 
so, bersiap sedia lah semua ye
saya nak menyusun dua puluh jari tangan and kaki untuk memohon ampun jika saya pernah menyakiti hati sesape sajer.. saya hanya insan kerdil yang banyak buat silap...
semoga ramdhan kita kali nie memberi seribu makna buat diri kita..
that`s all guys..
wassalam


p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz