CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Sunday, January 9, 2011

tetiba sayu plak aku dengar lagu ni..

assalamualaikum and salam sejahtera to all readers..
and salam satu malaysia juga k... dah makan tengahari dah..
cik teha blom makan lagi..
tak ada seleralah..
tengah2 dok baring sambil layan lagu tetiba dengar lagu dari kangen band..
tajuknye selingkuh..
tetiba rasa mcm lagu ni kena je ngan ape yang tengah aku alami sekarang..
tak tahu kenapa aku sangat sedih sekarang..
kenapa aku dilayan mcm ni..
...
aku post kan lirik lagu je k..

Kangen band-selingkuh
pacarku sayangilah aku
seperti ku menyayangi mu
pacarku cintailah aku 
seperti aku cinta kamu
reff 
tapi kamu kok selingkuh 
tapi kamu kok selingkuh
pacarku mengertilah aku 
seperti aku ngerti kamu 
dan pacarku pahamilah aku 
seperti ku memahamimu
andaikan bulan andaikan bintang 
dapat berbicara 
kan ku biarkan tahu yg sesungguhnya 
andaikan bulan andaikan bintang 
mereka saling berbisik 
tentu cinta kita takkan terusik

aku tengah betul2 tak ada mood..
okay lah.. nak dengar lagu ni banyak2 kali..
bye2 semua...


p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz