CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Thursday, November 18, 2010

merajuk

ye.. aku kuat merajuk... ada masalah? aku merajuk lau korang ada wat salah kat aku.. lau orang tak ada wat masalah ngan aku, aku takkan jadi mcm ni lah... aku  juga pendendam... aku tak suka orang wat masalah ngan aku.. AKU TAK SUKA.. diulang AKU TAK SUKA... jadi aku merayu sngt2 kat korang, jgn lah wat masalh kat aku.. aku tak suka lah nak berdendam ni.. tapi korang suma yang wat aku jadi mcm ni..
tapi dendam aku tak lama... sekejap je.. kadang2 aku boleh jadi seorang yang mudah memaafkan orang.. kadang2 tidak.. sebab bg aku, kita mang mudah maafkan orang.. tapi dalam hati kita tak tahu kan.. bekas nya tetap ada even kita dah maafkan kesalahn orang tu.. contohnya mcm nilah... lau korang dah sakitkan hati orang, korang ketuk paku kat dinding.. setiap kali dah sakitkan hati, ketuk satu paku kat dinding.. pas tu, korang minta maaf... bila korang minta maaf, korang cabut paku tu balik.. kesan paku tu ada kan?.. macam tulah bila hati sesorang tu dah disakiti, memaafkan memang senang..tapi untuk menjalinkan persahabatan seperti dulu, mungkin tidak sama sekali.. kerana parut luka tu still ada lagi... so maafkan aku, bila orang yang aku dah maafkan tu, aku tak layan dia seperti dulu... aku tak nak jadi seorang yang hipokrit.. kat luar lain, tapi dalam hati lain...

wassalam=)

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz