CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Tuesday, November 30, 2010

KENAPA HATI MUDAH TERSENTUH?

kenapa hati ni mudah sngat tersentuh?
i selalu merajuk..
i sendiri pown tak tau kenapa?
tapi yang selalu jadi mangsa ialah my lovely boyfriend lah..
kesian bucuk i tuh..
selalu kena pujuk i...
huhu..
sorry abg..
tak sengaja pown..
tak tahu..



glitter-graphics.com

ya allah, 
jgnlah kau tarik kekasih hatiku pergi jauh dari aku..
aku nak selalu dekat dengan orang2 yang aku syg..
especially my family and my lovely boyfriend..
ya allah..
aku bersyukur kerana kau hadirkan orang2 yang sgt2 sygkan aku disekelilingku..
ALHAMDULILLAH..~~


glitter-graphics.com

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz