CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, November 13, 2010

kenali aku

nama aku nur faatihah binti ab aziz..
hnya orangg yang betul2 kenal aku and juga memahami aku yang dapat mengerti bagaiman sikap dan perwatakan aku...

  • aku suka sangat makan coklat bila aku dalam keadaan sedih,tertekan, or whatever la...sbb tu lah aku makin gemuk sekarang ni...
  • aku suka sangat ngan waner purple...tak kesah lah berapa banyak pown baju aku kaler tu tapi aku still suka dengan waner tu and takkan jemu..
  • aku tak suka orang wat masalah ngan aku...once dia dah wat masalah ngan aku, aku takkan lepaskan dia dari hidup aku..
  • aku tak suka bela binatang tapi lau dah ada binatang kat umah aku, aku akan layan binatang ngan elok la.. mcm kura2 kat umah aku ni..
  • aku suka tido... bila boring je aku tido.. bila tak de keje nak dibuat pown aku tido...hehehe..sbb tu gemuk..
  • aku kalau dah sayang orang tu, aku akan sayang betul2...
  • tapi aku cepat bosan tau dalam satu perhubungan tu..lain lah kalau ada je sesuatu yang baru dalam hubungan aku tu yang boleh wat aku happy always..hehe
  • aku suka gelak..lau dah dapat gelak 5 minit pown tak habis lagi gelak..lagi2 bila ngan ex-roomate aku yang kat kmj tu yang nama dia nani...sangat best kawan ngan dia...
  • happy go lucky person..
  • keras kepala...nak semua orang je ikut cakap aku sampai tak nak ikut cakap orang..hehehe...tngah ubah jd yg lbih baik sekarang..
  • sekarang berpegang kepada prinsip no boy, no cry, be a girl with no cry...
  • fokus hidup skrng hnya kepada family, my study and my coming career..huhu
  • nak jadi superwoman...
  • happily ever after...

p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz