CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Thursday, November 25, 2010

Forgive and forget

it`s easy to say but it`s not easy to do right... 
but for me,
i cant` forgive someone that was hurt me..
hard for me to forgive that person..
coz for me, that person tak boleh buat baik...
yes... exactly true bg sape yang sedang pikir saya ni seorang pedendam sekarang.
yes.. i cannot deny it...
but i do that bersebab okay?
i can forgive someone tapi dengan syarat dia takkan wat  saya sakit hati lagi..
can do that?
huh...!
boleh percaya ke?
not all people can be trusted..
depan baik..
tapi belakang perangai macam %&$#@%&*
tak tahu lah nak cakap mcm ne...
dah memang teruk pown...
ish aku ni, mengutuk orang nombor satu... jauh sekali,
aku bukan ape...
aku pelik, aku nak kata kenal dia pown tidak, 
jumpa pown tak pernah
sakitkan hati dia lagi lah jauh sekali..
tapi tak tahu lah..
manusia ni ada je benda yang tak puas hati kan...
kejenya nak sakitkan hati aku je..
penat la nak layan orang macam ni dalam dunia...
bila kita tak layan, ada je kata2 dia yang wat kita naik bengang...
makin tak layan makin menjadi2...
sakit hati tahu tak..?!!
tolong lah pergi jauh2 dari hidup aku...
pas tu nak kata i try to rampas boyfriend die..
eeuuuwwwwwwww...
gedik siut minah tu!!
lempang laju2 kang bau tahu...
eeeeiii...
geram geram geram!!
padahal lelaki tu tak adalah cakap yang dia tu nak kat minah tu...
nampak na kau terhegeh2...
sedarlah diri wahai perempuan..
even kita ni perempuan, jangan lah nak tunjukkan sgt kebodohan kita tu..
haih..
tak tahulah nak cakap ape ngan orang yang macm ni..
semoga kau berubah jelah aku doakan ye..
tak elok gaduh2 kerana lelaki..
and one more things, aku pown dah ada tunang lah...
tapi tak adalah nak berlagak macam kau..
dah lah..
malas aku nak membebel panjang2 pasal kau..
buang karen je...
lebih baik aku wat keje yang berfaedah...
permohonan maaf dari kau...
akan aku pertimbangkan..
kerana aku juga manusia yang punya hati and perasaan..
yang mengerti ape itu sakit hati, marah and sedih...
aku juga manusia biasa...
ape yang kau lakukan ini sejak kita dari sekolah lagi..
ada je cerita buruk tentang aku dari mulut kau...
susah untuk aku maafkan..
kerana sakitnya masih lagi terasa....
maafkan aku kerana sukar untuk memaafkanmu k...



p/s* jangan copy okei..kalau nak minta izin atau credit to me first,then haruslah like

No comments:

Post a Comment

 
Ini blog teha_aziz. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke teha_aziz